Friday, December 31, 2010

selamat tinggal 2010~


MOSHI MOSHI~™
*tiru biy aku punye ni .


hari semakin hari , jam menunjukkan bahawa 2010 akan melabuhkan jubonyerr . eh ! silap peribahasa . :D
*memen punya idea
2010 akan melabuhkan tirainya untuk terakhir kalinya pada tepat pukul 12.00 mlm ini~~
semua , please , tutup lampu , saia mau tgk mercun aka fireworks .
tadi , aku tgk blog biy aku , jadi aku nak tiru segala2nyaa~
MUAHAHAHAHAHA~~~~
sape nak marah ? *tgk2 biy aku yang mengamok nnti . -.-"


selama aku pindah kt Bt.Gajah 2010 ni , banyak pengalaman pahit , manis , masam , kelat , masin , masam2 manis , tiga rasa , tawar , basi , hangit , stengah masak *err . aku ni nak makan ke ape ni ? aku bersama mereka yang sedemikian alam ni~~







si gemok ni bernama Srie Nurarmizah anak uncle Amdan .
aku taktau kenape aku tertarik sgt dgn dea ni . *sgt3 special kot~ <3
sejak dua menjak tiga menjak ni , ktorg sgtt rapat .
mcm2 karenah dea . 
when she describe me , ni dia ;
"biy oh biy ! biy ney gdix kn ? ske buat i gram , ske buat i jealous , ske buat i rse nk tmbuk3 mke u yg x brape nk cmel tuh kn3 . haha . tpi tpi , i ske dgr sore u yg mnje tuh . aww *so strongg! . cair mak~ hee , n u always make me smile . :')










makcik ni name dea naimah nur anak cik wan polis *name dah dkt nan aku kot . -.-  . kami pggl dia ni dayang . aku cuak benor nan bpk dea . slalu dtg cc oouh . haa , dia ni dah mcm mak kami kt cc ni . kami anak2 yang dikawal sepenuhnya . mulut dea , sgt3 bising . 1 cc dgr suare dia time dia mengamok . gila kau . *dia dpt tau ni , mau mati aku kene hempok . -.- . walaupun dia ni suke mlut2 , dia byk tolong kami . time bulan puasa , wanggey2 sumer dia yang settlekan . banker kami . yahaa~~ *kami ni jahat thu !
ape2 pun , makcik ni mmg sempoi ~ 









minah kechik debab nie namenyer miera . *aku taktau name penoh dia . dia ni adik angkt aku yang paling comel . *sebenarnye nak bahan , tapi kesian . :D . si kechik ni salu ajak aku kuar parade or jj tapi aku ni , err , biasalah . penganggur . ade krisis kewangan sikit . haha ~
dea ni bila dah depan2 nan aku , speechless . grr . rase nak lempang jer . dlm fb kecoh lak . -.-"
aku taktau laa ape jenis kau nii sis , tp kau tetap adik aku~













si comel berlesung pipit ni name dia ikaa . *sori taktau name penuh lagi~ -.- . walaupun dia ni kechik , tapi bwh aku jeaa . 2011 dah form5 . -.-"
mulut dia time bersenda , blablablablablablobloblo~ perghh ! tak renti2 . aku naik runsing .*ape orang kate uhh , BONTOT AYAM . :D tapi salu buat aku senyum n gelak sorg2 cam orang gila . haha ~












pakcik ni name dia muhammad muhaimin b. mohd.mustafa bakri . *pak dia tauge , name panjang doe . tapi , orang pggl dea , memen . comel2 je . haha . dia ni otak 2nd aku . same spesis . :D
gila DOTA , smpai aku t'tnggu nak main free . -.-"
suke 1st cut surya , follow je memane kami pegi .
walaaweyh ~~
n lupe pulak , rumah dea btoi2 depa rumah aku . kalu aku tersadai kt lua time overnight , aku tak ckp byk dah , aku senyum kambeng dari jauh , then dea bagi isyarat msuk . walaweyh~ penyelamat alamm . :D





*sori mizan , dah tade pic laen , terpakse letak pic comel kau nih . -.-"
nih name dia mizan , tailong kami . bila kami lepak , msti kt rumah dia . haha . time kami takda nyawa , dia la kilang kami . yahaa~ penyelamatt ! 
otak masuk ayo , blue kuatt ! tacinx pon kuatt ! derr . apa tailong ini mcm ? -.-
aku slalu berpantun cina nan dia . yahaa~ wa man tai tailong ~






mangkok ni namenyer najmi . kami pggl dea ikann sebab pak dia jual ikann ! *anak ikan emas kami . :D
budak paling hot dlm fb antara kami . -.-"
kalau kami nak cari aweks , kami cari kat dea jaa~  yahaa~
dea nih kekadang bajet2 hot , bahan panas laa kononnyer . pasal awex , kedekot~ -.-"
suka 1st cut rokok dengan sesiapa sahajaa~ *sial kau -.-
makan dalam member . yahaa~ 






nih , antara makhluk paling annoying dan menyakitkan hati tapi sentiasa lawak . 
takde dia ni , tak meriah laa kami . perangai gila2 dia , perghh . penyeri kalbu malam kami~ ehh ! lupa . ni namanya epit . kami pggl dia sipot , mata dia , paling menyerlah . besa doee !
ayat dia yang paling aku suka , "tu dia pak dia tauge ! " *plus dengan ekspresi mata dia tu , mmg buat aku pecah perut . hahahaha !!
thanks garyy ! :D











fuhh , ni dia . dia la DJ , dia la shuffler kami , sham ikmal .* pak dia archer korg tau tak ! . umur baru je nak masuk form3 . stahon jagong lagi tapii prangai matang . aku tabik kauu timon ! salah sorg banker rokok kami
~









nih , kami gelarnya dengan nickname patrick , sebab pak dia leman . haha ! nama dia amer . the most kecoh person . -.-"
sumpah dia ni mmg bunkface . sape yang kene tegor nan dia mmg ley ketap gigi jer . tahan geram . tmbah2 lagi awek2 yang lalu depan dia . onthespot tanpa rasa malu . mekap 4inci tebal . terus peewit2 mereka2 yang berkenaan . segan jgk kalu aku berjalan nan dia nih . 
tapi , aku respect dia coz dia paling pentingkan member . ape2 hal , dia letak member2 kat top . 1st prize . haha ! 









nih , err . pembekal rokok utama time dia berduet . aku tau mana dia dpt duet tuu , tapi aku maleh cerita . -.-"
ni la wan . famous nan name wan dog coz everthing he touch , msti nak bau dulu . aku tak faham . ape2 je la .
malaun ni sgt3 clumsy . ade je yang tak kene . kalu aku follow g memane , sumpah serabot . suke kissing2 orang tanpe sebab . *gila punya orang . -.-" . kadang2 tak btoi . haha . *trademark dia , "dimana ada kemahuan , disitu ada wan bemban ." cehh . -.-







sebenarnye ade ramai lagi , tapi dah tak sempat . ni pun dah lenguh2 jari kot .
tmbh lagi aku nak text-ing nan sayang aku laa~
err . cukuplah sekadar sejauh ini , kita sambung pada tahun hadapann iaitu esok . 

ASSALAMUALAIKUM~

No comments:

Post a Comment