Wednesday, January 5, 2011

wohoo~ woaaaa~

ASSALAMUALAIKUM~

hari demi hari , usia maken meningkat . muka pun maken matang .
dann , 
RAMBUT pun berubahh ! yeahh ! transform ! *jeng jeng jeng
crita dia mcm ni ...

aku ni , orang ckp , budak umur 18 , PENGANGGUR .
goyang kaki , mengabehkan boras kt rumah je .
aku sbnrnye da lame dok kt ruma ni , biasa laa .
tnggu hujung bulann~ *korg tak suke ke tnggu hujung bulan ? :D
itu timee , makpak korg kayee doe . ape korg nak , sume dpea bagi .
nak spender teletubies ? spiderman ? doraemon ? power rangers ? ultraman ?*dan yang sewaktu dengannya~
aku laen skett , tak maen laa camtu , wa Subzero n SODA je maa . :D
tapi niat aku laen post blog ni , aku nak buat .. RAMBUT !
semalam , dengan berbekalkan hnye 40 hengget , aku pi rumah ala2 saloon cina deret rumah aku .
sblomm tu , aku da buat appointment . dayang supportt ~ *pleasee . :D
bilaa dah buat , walaweyhh . puas hati choo~

mau tengok rambut aku sekarangg ? ni diaa .

*ade yang berminat ? call numb ni , 999 . :D

saje nak tunjuk~
yahaaaa~
sambung another time .......

No comments:

Post a Comment