Saturday, December 18, 2010

aduhh . rase separuh mati jugak laa .

tadi .
aku saje la bukak blog hunny aku sorg neh .
aku t'engat dea ckp , jangan bace post yg dea post beberapa hari lepas .
tapi ,
aku sangat degil .
so aku bace jgk .
dr awal sampai akhir , erghh .
gertak jantung aku .
biy , rupenye kau hnye anggap aku sebagai temanmu sahajaa~
:] *senyum tak ikhlas .
then dea text aku .
dea ckp na pegi putrajaya .
aku buat selamber aku .
mcm tade ape2 yg berlaku .
then dea tnye mane lokasi .
aku senyap .
maleh na reply lagi .
tapelah .
lgpun dea ade scandal dea yg tersayang .
* text la dea dulu okay biyy . :)
then aku bukak blog aku .
kluar la lagu dadali uh .
t'engat kat dea .
nak taknak , aku text dea jgk .
dah rndu , nak buat mcmane . -.-
err .
uuh .kesimpulannya ,
whuutevaa lahh biy .

No comments:

Post a Comment