Monday, December 20, 2010

kerja la sangatt~ -.-

hari ni , 20/12/2010 , ktorg lima org .
aku , memen , ravi , mizan n epit .
ingatkan dpt la kerja arini . *shh . slow2 sket . segan abe . -.-
last2 , baru nak interview  .
berbulu beb .
rase nak letop je tmpt uh . -.-''
ravi dgn penuh keyakinan diri *cheewahh ! ye la sgt . , bwk kereta datsun milik bapaknya ,
walaweyh .
driftt~~
last2 , tangki minyak hitam bocor .
kami pun tersadai laa tepi McDonald .
ape lagii~
duet tengah mauu~
jalankan kewajipan lekass . haha !
aku balun 2 bijik prosperity burger *bak kata biy aku , "melantak je kejenye laki aku sorang ni "
haha ! ravi , memen , n epit kekah je bubur asyura yg aku letak kt bwh seat uh . mane dtg bubur tu ntah . -.-
lepas je perot da kembung ,   kami redho , menolak kereta beramai2 . yahaa~~ 
*sambil nyanyi lagu negaraku kot . ade masuk sket celah2 lagu 7Pelangi . :D
haha . orang kiri kanan usha kami palat uuh . 
kami kesah ape , janji enjoy+penat+sengal2 . -.-
rase2 dah tak lalu , kami berenti jap .
ramai2 pakat , tak lalu dah nakmenolak .
apa lagi , radok je . start engine , *lets gone bebeh !
walaupun dlm kereta ada bau2 hangit , bau2 bacang , kami relax meneran . gear 1 saje dah 80km/h .
tu belum tgk gear reverse lagi .
haa . mau nak terbalik kerete tu ktorg balun .
yahaa~~ *trademark devilbats .
last2 , sampai jgk destinasi , iaitu Taman Bemban Raya .
yayy~
hnye Tuhan je yang tau btape gembira dan seksanya kami tadi .
haha . sampai ruang tamu , semua dah pikir nak buat taik mate masing2 . -.-
then at the end , kami tido ramai2 sambil dipelukk oleh kawan masing2 .
yahaa~~

No comments:

Post a Comment