Sunday, December 26, 2010

タイトル ?

ouhh freaking damn days .
aku langsung tak rase seronok 3-4 hari ni .
mcm nak bunuh orang pun ade .
agak2 takde keje , aku pun conteng laa kivaara aku . *sorry sayang , sam bosan .
haha . mcm2 aku conteng .
aku buat parut , taring n tulis name dea dlm bhase jepun kt scarf dea .
dea pun redha dengan penginayaan yang diberi .
lepas sejam belek2 , wow . ganas sial .
comel tapi ganas . *same mcm awak lahh biy . <3
then aku teruskan dengan drawing the newest character .
lawa laa jgk . tapi takde time nak snap . -.-
aku amex buku blaja bhase jepun , pergh . mau pecah otak abe . -.-
bosan semakin bertambahh ~
then tetibe dpt text .
mak aii~
member mengajak pegi function .
kaki dah menggeletar . lame tak twist ni .
yahaa~
kali ni mau twist sampai retak tar tu .
hahaha~~
pegi punya pegi , tu dia . dah mcm sardin .
beratus org kt dlm uh .
ktorg ade 4 org je .
ahh lantak . aku sorg pun leyh raider .
masuk punye masuk , mak aih . smpai ketengah . port paling best nak gelek .
yahaa~~
aku start awh , buat mulut kecoh aku .
mau semua org dgr aku menjerit+mencarut2 .
aku kesah ape . diorg lagi terok dr aku . -.-

No comments:

Post a Comment