Monday, December 27, 2010

タイトル [ceramah untuk mereka]

semalam , aku langsung tak dapat nak tido .
pusing kiri tak kena , pusing kanan pun tak kena .
grr . rase nak bunuh orang pun ade .
check phone , biy aku da tido . then off phone pulak tuh . *menyirap siot .
tengah syok berangan+pndang siling , tiba2 dpt text . aku engat biy aku laa kot .
tgk2 , laa . malaun yg pernah saketkn hati aku rupenye .
dea ckp , dea nak berubah .
wow . mcmane laa tiga suku cam dea uh ley t'bukak hati nak berubah .
dea mintak advise .
aku pulak , baex hati sgtt keluarkan segala ceramah aku .
smpai menangis dea aku buat . haha ~ *gila kau . bole caj perkhidmatan ni .
dea ckp sejak aku ceramah+maki dea dulu , dea dah start pkai tudung .
kata2 aku merubah orang weyhh . *bhaha . padan muka andaa .


No comments:

Post a Comment